2014. december 11., csütörtök

Pirogravír technika ajándékba

A helyi iskolábaól minden évben a harmadikosoké az iskolastand a falusi karácsonyi vásárban. Idén a nagy fiamékra dekrült a sor. Ezt azt jelenti, hogy az összes szülő összefog s mindenki vállal valamit. Valaki süt, más épít, valaki árul stb. Én az idén rengeteget kézműveskedtem. ezeket akarom bemutatni, hátha kaptok ötletet belőle. Az egyik fő alapanyag a fa volt és pirogravírral és festéssel díszítettem. Nagyon egyszerű technika, aki nem biztos a rajztudásában az sablonnal csinálhatja. Dobozok kincseknek:
 Elöszőr előrajzoltam a mintát, majd beleégettem. Akrill festékkal kifestettem. Pácom nem volt, így kávéval festettem át, hogy szép színt kapjon. Aztán a végén lakkoztam.


Díszek, nyakba, fára, ajtóra:


Brossok:
Ajtódíszek:

A gyerekekkel gyapjúból virágokat nemezeltünk hajgumira, hajpántnak. És hóemberek szintén gyapjúból, ezeket egy következő posztban.
Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...