2014. december 19., péntek

Képeslapok, ajándékkísérők mézeskaláccsal

A gyerekekkel szaggattuk ezeket a mézeseket, aztán én megírtam őket. A színesek folyékony ételfestékkel vannak lefestve. A mai reggelig nem tudtam, hogy mit adunk a tanítónőknek csak úgy jelképesen. Gondoltam valami képeslapot és szívesen adok karácsonyfadíszt is. Olyan jó, hogy ha kiteszik a karácsonyfára, így egy kicsit mi is ott lehetünk velünk :)
Nos ezt a kettőt kombináltam és ráfűztem a karácsonyfadísz mézeseket egy egy kartonra.




Bocsánat a bénaságomért, de hiába forgattam, nem akart úgy maradni a kép. De ezek a kedvenceim így muszáj volt. A rózsaszín korcsolya és a piros hintaló sajnos már elutazott az iskolába.
Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...