2014. december 20., szombat

Karácsonyi cupcakes

A karácsonyi vásárra készítettem ezeket is. 

A hóemberes krém:
300 gr Mascapone sajt
1 dl felvert tejszín
150 gr olvasztott fehércsoki
egy pici rumaroma
Szerintem a csokitól elég édes, de lehet hogy valakinek szüksége van még egy kis cukorra. Egyszerűen összekevertem a hozzávalókat és nagy habnyomóval a muffinokra nyomtam. Marschallos cukor a feje, marcipán az orra, csoki a szeme és a gombjai.
 A télapó sipkát igazán csak érzésből csináltam. Van benne tejszín, Mascapone, erdei gyümölcs összeturmixolva és  piros gyümölcszselé. A muffint úgy kaptam. Ananászos kókuszos volt. Nagyon jól passzoltak az ízek.


Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...