2014. november 11., kedd

Őszi, papírsárkányos ablakkép

Idén Virágom is iskolás lett. Egy nagyon szimpatikus, fiatal tanítónénije van, aki nyitott az új ötletekre. Ezt az ablakképet csináltuk az elsősökkel:
Először a papírsárkányokat csináltuk meg. Sablonnal előrajzoltam fekete kartonból a sárkányalakokat. Fehér transzparens papírt is kivágtam, a gyerekek pedig felragasztották. Átbeszéltük, melyek az őszi színek. Aztán kaptak színes transzparens papír darabokat, amiket ők felvágtak. Volt aki alakzatokat vágott, volt aki arcot tervezett a sárkánynak. Szabadon tervezték mennyi is milyen díszítést tesznek a sajátjukra. Cérnából lett a farka, volt olyan lány aki egy fonatot készített.  Olyan jó volt látni, hogy minden gyerek más félét gondolt ki!

 Egy sziluett alapján megrajzoltam a gyerekeket. Annyi változtatást tettem, hogy azt gondoltam, hogy jobban mutatna, ha nem teljesen feketék lennének az alakok. Ezért kivágtam a közepüket, fehér transzparens papírt ragasztottam rá, még itthon.
A gyerekek pedig a maradék papírdarabokat felragasztották rá.


Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...