2013. július 7., vasárnap

Kis kertünk alakulása 3

Mindig csinosítgatjuk  a kertet, ám néha rosszabbul néz ki mint előtte. Na, nem a mi hibánkból, hanem súlyos veszteségek értek bennünket. Egy jégeső leverte az összes virágot, szerencsére ebből felgyógyultak és az utat is újra raktam, merősítettem. Van viszont egy állandóan visszatérő ellenségünk, még pedig a meztelencsiga hadjárat. Képesek lerágni a virágokat egészen csonkig. Kihelyeztünk egy csapdát nekik, amivel több száz darabot!!! elfogtunk, aztán fakéreggel szórtuk le az virágok alját, mert ezen állítólag nem jutnak át. Reménykedünk.
Kerültek viszont új virágok és szépült az út is. Hosszúkás kavicsokkal raktam ki a két szélét és kicsi sóderral szórtam le közte.
 Régi tervem valósult meg a a farönk házikóvá formálásával. Ajtót ablakot vágtam ki és pirogravirral belerajzoltam. Levegőre száradó gyurmából pedig lépcsőt formáltam.

Alakulunk. következhet a játszótér és a pihenő rész :)


Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...