2013. július 23., kedd

Fantasztikus inspiráció, egy egyszerű és letisztult alkotótól

Mióta nézegetem a tündérkerttel kapcsolatos oldalakat, Sas oldala fogott meg leginkább. Csodálatosan egyszerűen, mindennapi természetből vett alapanyagokból, lélegzetelállító alkotásokat rak össze. Tejesdobozból vagy wc papírgurigából gyönyörű kis házikókat varázsol, amibe nincs olyan tündér aki ne költözne be.
Készít egyszerűbbeket:

és nagyobb lélegzetű munkákat:

Nem titkol el semmit ő sem, tele van leírásokkal, képes útmutatásokkal a blog:

Gyönyörködjetek, nézzetek meg mindent,nagyon inspiráló. http://daily-colours.blogspot.nl/

Én is készítettem egy kis házat és egy madárodút az ötlete nyomán.

Annyi különbséggel, hogy én nem papír alapot használtam, hanem konzerves dobozt,  a tetejére pedig tejes dobozból készítettem, azért mert kinti használatra terveztem.

Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...