2013. május 28., kedd

Kis kertünk alakulása 2

Kertecskékben felütötte a fejét a gyom, állandó gyomlálásra szorul.
Elkészült egy irányjelző tábla. Egy hengeres rúdra, jégkrém pálcikából letört és lecsiszolt, pirogravír technikával megírt táblácskákat ragasztottam. A meleg ragasztó nem bírja a kinti létet, így inkább faragasztót ajánlok.
 Drótból hajlítottam ezt a kaput. Vastagabból jobban mutat azt hiszem. Mini borostyánt futtatok fel rá. A lépcsőket kövecskékből Marci rakta. Az utat felszórtam homokkal. Azóta más apró kövecskékkel is kiraktam két oldalt.

Egy felső látkép. A kis házikót egy rönkből készítettem, aminek menetét a következő bejegyzésben írok le.

Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...