2012. március 28., szerda

Tojáshéj kukac

Már régóta gyűjtöm a tojáshéjjakat ehhez a projekthez, ami nehezen megy, mert normál esetben az összeset kifújom. A kivitelezése nem túl szép ezt beismerem. Ennek egyik oka, hogy temperát választottam a festéshez. A másik meg, hogy a gyerekekkel együtt csináltuk. Ők festették, pöttyözték a tojásokat. Inkább gyöngyházas tojásfestéket választanék.
A menete nagyon egyszerű. Befestettük a tojásokat, majd sárgásabb zölddel újlenyomatokat tettünk rá. Az elsőnek arcot rajzoltam. Miután megszáradt, földet és készen vásárolt búzát tettem bele. Minden tojásra 4 kicsi fagolyót ragasztottam, lábnak. Majd csökkenő sorrendbe egymás után tettem őket. :)

Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...