2011. október 31., hétfő

Tök party

Na hát itt a folytatás.
Én boszorkány ujjnak neveztem el. Egy sima vajas keksz tészta, némi fajéj és szegfűszeg is került bele. Ez a kedvencem lett. A vendégeknek is ízlett.





Óriás pókháló..
 közepén hungarocell golyóból és zseniliás dróttal készült óriás
pók.

A teríték
A gyümölcssali. Guszta nem?
 És a vendégeink azon része akik beöltöztek :)
 Egyébként a buli maga visszafogott volt. Mi a gyerekekkel elmentünk a környező házakba. Becsöngettünk letettük a szép kifaragott töklámpásokat és elbújtunk. Megtanultak a gyerekek egy verset és amikor kinyitották az ajtót elmondtuk, hogy adjanak édességet vagy kiabálunk. Rengeteg összegyűlt, amit a gyerekek elosztottak maguk közt. Aztán még kicsit kézműveskedtünk velük.
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

  1. Ezek az ujjak nagyon udorítóak! Miből van a köröm rajta? Sütés előtt vágod bele a ráncokat, vagy utána?
    Már-már sajnálom ,hogy nem hétfő délután láttam a képeket, vihettünk volna ilyet vendégségbe:)) (Ahol ettünk marcipán szemgolyót...)

    VálaszTörlés
  2. A köröm mandula. A marcipán szem sem semmi. Nálunk csak gumicukorból volt, pedig terveztem, hogy licsi konzervból csinálok én is egy "szem tálat" mert pont olyanok. Felezett koktélcseresznyét raktam volna rá egy csöpp csokival :)

    VálaszTörlés
  3. Az ujj undorítóságáról jut eszembe. Az egyik vendégünk mesélte, hogy ő olyan ujjat látott ahol a manduláról nem volt levéve a héj, tehát sötét volt, az ujj másik vége pedig piros lekvárba volt mártva.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...