2011. október 15., szombat

Otthon Magyarországon I. (Októberi fürdőzés)

Október első hetében Magyarországra mentünk, gondoltunk pihenünk egyet. Annyi ügyintézést rohangálást, teendőt tábláztunk be a rövidke hétre, hogy egész idő alatt csak kapkodtunk. Azért jutott egy-egy megismételhetetlen pillanat is számunkra. Az egyik ilyen volt hogy október 4.-én FÜRÖDTÜNK a Balatonba. Ilyen még a több évtizedes életem során nem éltem át, hogy a szülinapom után bele tudtam volna merülni kedvenc tavamba. A gyerekek élvezték a legjobban, mert mind a három (különösen a két kissebb) vízimádó.
Simi először csak a homokot pörgette az ujjai között...


Majd megjött a bátorsága és olyan elszántan mászott, mintha valami igen határozott céllal indult volna valahová.

A két nagyobb inkább a iszapvájatokon dolgozott, hogy a pocsolyákban megmaradó víznek is szabad utat engedhessenek.


Én pedig leginkább azt élveztem, hogy a már lassan lemenő nap utolsó sugarai jártak arcomon egy pajkos kis táncot. Közben próbáltam elraktározni ebből a kis mosolyból télire.
Előző nap ünnepeltük  a szülinapomat. Jó volt újra abban a környezetben ünnepelni, ahol az elsőt -és még legalább húszat utána- megültük. Kedves nagyikám társaságában, aki felnevelt és az én lurkóimmal akiket én nevelgetek. Ajándékba időt kértem, hogy süthessek egy igazi tortát magamnak. A következőre esett a választás. Nagyon nem úgy sikerült megcsinálni mint ahogy gondoltam. Persze mert ez egy igazi cukrász remekmű. De ízre finom lett és majd újra nekivágok!
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

  1. Kicsit eltévedtem a blogodban, azt hittem ez egy nyári poszt a képek láttán:0)
    Megkönnyeztem utolsó soraidat ♥
    Isten éltessen még egyszer Drága barátnőm♥♥♥
    Ancsi

    VálaszTörlés
  2. :) Ez azért volt mert nyáron a Pepe nem tudott fürödni, most pótolta :)
    Köszönöm szépen! Az "igénytelen" virág is túl élte!!!

    VálaszTörlés
  3. Kapott új cserepet,úgy pompázik. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...