2011. március 2., szerda

Akvárium papírból 3D-ben

A neten megnézegettük a díszhalakat, édesvízben és a tengerben élő halakat.
Kivállogattunk egy párat amit én lerajzoltam




Marci kiszínezte őket. A háttérben a doboz, amit amikor megláttam a szelektív hulladékgyűjtőnél, egyből akváriumot láttam benne.





 A dobozt befestettem sötétkékre és világoskékkel pedig hullámokat festettem rá.
Egy az aljának megfelelő lapra Marci különböző színű olajpasztával (zsírkréta) köveket rajzolt, amit beragsztottunk.


Növényeket is rajzoltunk, amiket megerősítettünk kartonlappal az alját pedig kétoldalra hajtottam és így ragasztottam az aljzathoz.


 
Így adott a 3D.







 
Most jöhetnek a halak. Átszúrtam vastag tűvel a dobozt. Egy centis hukapálcára felkötöttem egy hosszú cérnát (damilhoz nem volt türelmem).  Fentről befűztem a cérnát a dobozba és a másik végére felragsztottam egy halat celuxal.







 

Ha mindkét oldalát beszínezzük nem baj, ha forognak. A doboz külsejét be lehet vonni papírral.
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az akvárium. Még egy ötlet hozzá: ha a lógó halakat tartó szálakat szívószál végére tekered, akkor ha a tetején forgatod a szívószálat, mozog a hal, olyan, mintha úszna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen köszönöm. Nálam hurkapálcikán vannak és a gyerekek forgatják is rendesen!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...