2011. február 13., vasárnap

Valantin napi képeslap




 Mi meg szoktuk ünnepelni a Valentinnapot, ill. egymást. Egyetértek azokkal, akik azt mondják, nem csak ezen az egy napon kell szeretni egymást, de ezen IS!
Ezért nem dőlünk be az erre épült kereskedelmi dolgoknak, mégcsak étterembe sem megyünk ilyenkor, de mindig kedveskedünk valamivel a másiknak, legyen az egy klassz élmény egy finom saját készítésű vacsora vagy más amire a másik vágyik.
Idén csináltam egy képeslapot, amit egy nem régen felfedezett blogon találtam.




Egy A5 méretű fehér kartonra megrajzoltam a pingvint, kivágtam a szívét. Fekete fotópapírból a pingvin testét és fehérből az arcát és felragasztottam.








Egy 12 cm átmérőjű kört vágtam kikartonból, cikkcakk ollóval. Befestettem a fehértől a vörösig jussak el. Egy csík karton közepébe milton kapcsot szúrtam rárgasztottam a pingvines papír hátoldalára, úgy hogy a középpont úgy essen, hogy a szívnél látszanak a színek és egy kicsit túllógjon a széle, hogy lehessen pörgetni.

Aztán a hátoldalára ragasztok egy mindenoldalánál 1 cm-el nagyobb kék kartont .
Ráírtam a hátoldalára, hogy: Megmelengeted a szívemPosted by Picasa
Eredeti képeslap itt (angolul)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...