2011. február 11., péntek

Pincér, kérem!

Mivel, hogy irtam, hogy Marci minden percben másnak akar öltözni a farsangon, elhatároztam, hogy mindent összeszedek ami itthon eszembe jut, beöltözünk és játszunk vele, hogy a végén el tudja dönteni mi is akar lenne a legjobban. A pincér is előkerült. Ehhez csak egy nyakkendőt kellett csinálnom.

Annyira élvezte ezt a játékot. Megmutattam, neki hogy viselkedik egy pincér és nagyon jól utánozta. Eljátszottunk egy komplett éttermi reggelit. Én voltam a vendég (Virág durcizozott), rendeltem, amit lerajzolt, megfőzte, tálalta, kiszámolta a számlát én fizettem.
Még másnap is ezt játszotta az apjával is, valódi kávéval :)
De most már Virág volt a szakács, ő készítette a reggelit.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...