2011. február 8., kedd

Farsangi jelmez III. sheriff


Mióta Marci megtudta, hogy farsang lesz, nagyjából minden percben mást talál ki. Akart esőfelhő lenni, kígyó na és persze a szokványos batman és pókember is. Azt gondoltam, hogy gyorsan összeütök valamit az itthoni tárházból, hogy belebújva majd eldönthesse. Az első ilyen ruha a sheriff.
Ehhez csak egy mellényt kellett szabnom. Fekete polárból vágtam egy téglalapot, melynek szélessége a hát szélessége + mellkas rész (én úgy csináltam, hogy nem egészen ért össze) hosszúsága pedig értelem szerűen a válltól a derék részig.


Aztán kivágtam az ujrészt részt és lekerekítettem a nyakirészt és összevarrtam a vállánál. Azt hiszem még a hosszából vágok le és felsliccelem. És az egyik legfontossabb kellék a pisztoly. Azt hittem nem tartunk itthon. Marci imád ilyen maskarákban járni kellni az utcán és a múltkor ehhez a kalaphoz támadt kedve amikor bementünk Pestre. A hazafelé a buszon amikor szálltunk le egy öreg bácsi hangosan felkacagott amikor meglátta Marcin a sapkát és megkérdezte:
-Hát a pisztolyod nincs?
De van- válaszolta Marci, majd lazán előkapta a kezét a zsebéből, tűzlőállásba és továbbment. :)
Az alábbi képnek a következő címet adnám:
Héj bratyó, csak füttyencs egyet ha kellek.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...