2011. február 20., vasárnap

Farsangi jelmez IV Az igazi férfi

A sok jelmezbe öltözés után a farsangot megelőző napon végül is Marcinak a skót jelmez tetszett meg a Gryllus féle Maszkabálból (régen is sokat nézték, de a hétvégén voltunk a koncerten is, ahol megvettük a kisfüzetet, ahol minden szereplőről szóló dal le van irva a hozzá tartozó jelmez leírással), ahol úgy aposzrofálják "Az igazi férfi".


"Az igazi férfi dudán játszik, vörös szakálla messzire látszik,
Az igazi férfi mindig zord, az igazi férfi kockás szoknyát hord."

Amit én csináltam az a duda. Egy kispárnahúzatra rákötöttem egy furulyát és 4 ceruzát.
A szakálat: barna kartonra két sorban vörös vastag fonalat ragasztottam két sorban, az alsót elször, azt teljesen, aztán a a felsőnek csak a felső részét.
A sapkát 3 ívesen kúpos alapot összevartam, aljára streccses piros csíkot varrtam rá duplán. A tetejét összehúztam fércöltésekkel és piros bojtot erősítettem rá. (a méretvétel alvás közben készült így kicsit kisebb lett).
A kard tartó egy vastag szatén szallag összekötve. Apukája a kardot csinálta: Csőszigetelő polifomból vágta a darabokat, amit bevont alufoliával.
Kellék volt még a vastag alvós zokni, Virág szoknyája és bégető bari is.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...