2010. szeptember 27., hétfő

Hordozós pulcsi

Már olyanrégóta tervezem és tavasszal meg is varrtam, most lendült akcióba.
Egy polár pulcsinak a nyak részétől lefelé 10 cm-re vagtam egy 20 cm-es vízszintes nyílást. A vágás végeinél pedig lefélé annyit amíg a Virág popója ér. Ide toldottam egy hosszú háromszöget, olyan szélesen amilyen Virág oldala szélessége ahogy a kendőben van. A nyak résznél beszegtem, ill. tettem bele egy gumis összehúzót, hogy mikor belekerül valaki akkor utánna össze lehessen húzni a hordozónak. Hát ennyi. Tudom nem valami zakszerű a leírás, ha ígény lesz rá akkor próbálom majd módosítani.


4 megjegyzés:

  1. Szép lett a blogod, ez kép pedig gyönyörű! :)
    Tarts ki még, sokat gondolok rád!

    Orsi6

    VálaszTörlés
  2. Köszönm, ez az egyik kedvnc képem rólunk.

    VálaszTörlés
  3. Orsi! Szuper lett ez a pulcsi! Annyian szeretnének ilyet és nem mertik megcsinálni - ezentúl ide fogom őket irányítani! A leírás szerintem elég ösztönző :) és a fotó is! Drukkolok nektek! Nem kapkodja el a kisember :P

    VálaszTörlés
  4. Szia Orsi!

    Nagyon klassz a pulcsi, a kabát is ötletes! :-)
    Gondolunk Rátok sokat! Sok erőt a szüléshez!
    Pósa Orsi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...